donderdag 7 maart 2013

Op reis, artjournal

Een van de eerste oefeningen, die ik deed, voor mijn live coach project. ik maakte deze tekening voor een zeefdruk weekend. Een ontwerp die ik op Tshirts heb gedrukt maar die heb ik niet meer terug kunnen vinden. Als live of beter spiritueel coach ga je mee op reis, en zij ook met jou!ik kwam erop door een verhaal, een grondeekhoorn, kwam niet vaak buiten, en een vogel dichtbij,die hij en keer gesproken had stuurde hij brieven. maar hij verstuurde ze niet echt stapels brieven had hij. Maar hoe die te bezorgen? hij kwam nooit buiten eigenlijk. En op een dag besloot hij te gaan, en ging bij die vogel op bezoek. De reis was begonnen. Ook mijn creatieve meer en meer. Creatief zijn brengt je hersenhelften meer in verbinding. En door te schrijven krijgt u en ik meer overzicht op wat men eigenlijk denkt.

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...