vrijdag 1 maart 2013

Mixed meda art de werkruimte

Organiseren, er zijn veel boeken over organiseren  de laatste tijd op de markt gekomen. Van hoe uw huis, kelder of hobby kamer en niet te vergeten de keuken, te organiseren. Er is een markt voor. De industrie bekleed met het designer jasje van een andere firma, om de patenten te ontduiken biedt u lustig hun nieuwe producten aan. Van plastictrommels tot opberg eenden, en wat je niet in een broodtrommel kwijt kunt!

Organiseren ook de hobbykamer of het eigen hoekje vereist vooruitdenken. Wat wilt u erin, en wat heeft u al. Vaak heeft men al een flinke voorraad, maar kan er niet meewerken omdat er geen ruimte is, of om goed te beginnen, of het even te kunnen laten leggen.. ook waar zijn de teken of schildersspullen of dat schrift waar de aantekeningen in staan.
Wat u ziet is een redelijke verzameling kunst en hobby boeken, en planken vol met vegetarische kookboeken.

 Van de tafel af zijn de poezie plaatjes en stickers naar de zijwand in een soort opberg zak terecht gekomen,


Het hangt,moet eigenlijk nog naar de hoek verhuizen, maar hier was nog een spijker blijven zitten, kon ik het nog even tijdelijk neerhangen. Zonder meer gaten te veroorzaken.

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...