zondag 19 december 2021

even een berichtje!

 Na lange tijd geen berichten te hebben gepost op deze persoonlijke blog, even een berichtje!

Ik heb nog een blog en die gebruik ik meestal voor de spirituele kant van mijn persoon. Meestal dingen die mij interesseren, zoals meditatie, mantra's waar je mee kan scoren, veel achtergrond informatie! Maar vooral mijn persoonlijke visie! Maar terug to te point! Eigenlijk wilde ik deze kant van mijzelf in een blog hebben! Deze whoispieter is er later bijgekomen! Maar eerlijk gezegd het is een hoop werk om meerdere blogs bij te houden. En ik merkte op dat als je even niet oplet het toch door elkaar heen gaat. Zie de post over Dante!! (Al zijn er wel geïllustreerde versies!!)

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...