zondag 19 januari 2014

Planten water geven, gebaseerd op de oude wollen draad, plus de planten couveuse

DSCF1569
Boven de fles in doorgesneden, en het bovengedeelte is onderste boven in de fles geduwd. De lont is van wol.De planten couveuse de stekken hebben hier 6 weken zonder water in gezeten, en zijn nu goed genoeg geworteld
DSCF1565 planten couveuseDSCF1564
    Hier op onderstaande foto is de wortel ontwikkeling goed te zien
DSCF1566 de  clorophytum planten in de couveuse na zes weken in de pot zonder te open te zijn geweest-whoispieter DSCF1573 planten couveuse whoispieterDSCF1577 uit de  planten couveuse whoispieterDSCF1575 uit de  planten couveuse whoispieter            Hier de planten in de fles met waterreservoirDSCF1576 waterreservoir na de  planten couveuse whoispieter                                                                                    DSCF1574 planten couveuse whoispieterDSCF1567 planten couveuse whoispieterDSCF1568de lont naar het water reservoir studentenvreugdeDSCF1565 planten couveuse bij deze foto
 de plantencouveuse, een afgesloten pot met wat water ik heb er water ingedaan en het er meteen weer uitgegoten En de deksel er op en dicht! Na 6 weken geen water waren de stekken nog goed. En is ook goed te zien dat de pot helder blijft

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...