vrijdag 15 februari 2019

Gisteren er op uit geweest Minimaliseren 4

Minimaliseren 4.
Gisteren er op uit geweest, en er deze keer in geslaagd niets mee te nemen wat ik niet nodig had! Maar de bedoeling is ook dat er meer het huis uit gaat dan in, behalve het huishoud geld dan! En dat gaat mij de éne dag beter af dan de andere! Nu de tassen met spullen naar de kringloop gebracht, en wat ik naar de weggeefkast zou gaan brengen, was ik vergeten mee te nemen! Ik las ergens dat dit kan komen doordat ik teveel spullen in huis heb! Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de volgende dag bij de minibieb een driedelige video serie heb meegenomen! Van de bekende kok Jamie Oliver, de essentie van het koken! Opvallend was wel dat er zelfs een DVD nog niet eens uitgepakt was echt, splinternieuw! En op deze manier kan ik ook eens tussendoor een cadeau weggeven! Nu heb ik een plank van een kast bestemd voor de verjaardag en kerstkaarten plus allerlei cadeautjes , zodat ik daar niet meer naar hoeft te gaan zoeken! En daar leg ik meteen de boeken bestemd voor verkoop op marktplaats bij, dus dat scheelt weer een hoop gestres! En wat de rest van het huishouden betreft, ik zet nu al meer dingen meteen op een vaste plek, en kweek bij mijzelf de gewoonte aan om eerst af te wassen voordat ik het bed induik!t. En hierdoor ziet het er gewoon beter uit als je weer je bed uitkomt!!m ! Groet Pieter

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...