maandag 18 februari 2019

Vandaag en gisteren een onverhoedse aanval Minimaliseren 3

Minimaliseren 3,
Vandaag en gisteren een onverhoedse aanval ondernomen op de keuken en de douche, daar hangt ook een tas in vol plastic zakjes. Die ik wel is waar niet koop, maar altijd wel tegenkom in de supermarkt bij de lege flessen retour automaat! En een hoop tassen met een hengsel los, ze gaan allemaal om de zoveel tijd mee naar de kringloop! Zo worden ze weer hergebruikt! En ik gebruik die tassen met een los hengsel ook om tomaten in te planten! Maar zo kwam ik vandaag en gisteren aan een hoop spullen die weer het huis uit konden, ook voor de plaatselijke weggeefkast!Dat telt weer goed aan voor het lijstje, 25 tassen, vier bekers. En nog wat linnengoed!Ik vind het eigenlijk belangrijker dat ik het verschil ziet, bij voor en na! Ook de prullaria op de vensterbank nog even wat geminimaliseerd, zo met de gedachte er bij, ik ben nu toch bezig, meestal doe ik dat soort dingen al tijdens het afstoffen en ordenen! Dan haal je toch alles van zijn plek af! Nu ik ga eens bellen of mijn kennissen thuis zijn want het is weer tijd voor een flinke fietstocht en een bakkie! Pieter

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...