zondag 23 december 2018

terug van weg geweest

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/48405933_1955153568120176_8356675231686852608_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=8793ecf9b155299dac553355637f6a48&oe=5CA665A5
Ik ben vanmiddag terug gekomen vanaf Herperduin in Brabant. En toen ik in DenHaag aankwam ben ik als eerste de boekwinkel ingedoken, om even in de magazines te snuffelen! Dat had ik echt gemist de computerbladen en de BigTwin, volgende week kijk ik nog wel eens! En toen, daar had ik gisteren al trek in een kaasbroodje gekocht, warm, die zien er uit als een saucijzen broodje maar dan met kaas! Ik ben daarná vanaf het spoor naar de Prinsegracht gelopen. En daar op de bus gestapt richting huis! Thuis aangekomen, de postbus geleegd. En heb ik mijn plunjerbaal in de hoek van de gang gezet. En de computer alvast aangezet. En met de post op de bank neer geploft. En toen begonnen om op mijn gemak met eerst al mijn post na te kijken, het merendeel bestond uit kerstkaarten. En toen de computer compleet was opgestart , meteen ook de email nagekeken De vakantie was deze keer heel anders, ik heb wel gewandeld en gefietst, maar aangezien ik alleen was zat ik in de avond toch wel heel veel met mijn smartphone, ik had een hond te logeren mee moeten vragen kwam ik nog tussen door even op. Daar sta ik dan wel vroeger voor op! En door al die natuur een oerbos met zandverstuivingen, is het heerlijk wandelen, dan ben je met je aandacht ook bij de hond, en nog aandachtiger voor je omgeving! En dan ga je ook nog eens in de avond er op uit!
Ik heb nog wel een avondwandeling gemaakt, in het donker wat daar niet al te moeilijk was. Echt je moest om vijf uur in de middag je fietslicht al aandoen en de maan stond dan al duidelijk zichtbaar aan de hemel, een prachtig gezicht trouwens! Ik heb zelf elke dag gekookt, en de boodschappen daarvoor in de supermarkt in het dorp gehaald, ze hebben daar ook een Jumbo en een AH dus dat koste mij niets extra!!! En met het openbaar vervoer reizen was deze keer ook wel te doen! Ik had twee enkele reizen via de vakantie veiling, en zo kwam ik voor 24,00 heen en terug, dus dat vond ik toch wel leuk, want reizen met het OV kan best prijzig wezen! Nu dat was het voor even, ik ga zo boodschappen doen, en meteen de fiets uit kelder halen, uitpakken doe ik later wel! lieve groetjes Pieter

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...