zondag 23 december 2018

meest luxe kop thee sinds jaren!!

Het meest luxe kopje thee sinds tijden, ik wandelde het restaurant binnen. En vroeg aan de serveerster of ik daar ook alleen thee of koffie kon bestellen. Ja zei ze en ik wilde daar aan een tafeltje gaan zitten. En toen zei zij tegen mij loop even mee kan u in de serre zitten en dan zet ik meteen de extra verwarming aan, nou, ik mee bleek dat een ruimte met meer glas dan een volwassen kas in het Westland te zijn met wat op het eerste gezicht leek op een zwijnenhuid aan de muur gehangen. En het er op uit bleekt te komen dat het een schapen vacht was zonder dat het schaap geslacht hoeft te worden, de wol bleek op een viltlaag vast te zitten! Dat ik dit weet was omdat ik gedeeltelijk van de muur heb gelicht om dat even goed te bekijken. Nu ik daar op een enorme zitbank plaats genomen en een kop thee besteld die mij uiteindelijk maar 2.20 bleek te kosten, waarschijnlijk door dat ze de suiker vergeten waren! Maar eerlijk ik heb er in een kartonnen beker wel is meer voor betaald, dus een koopje in verhouding !!Afbeelding kan het volgende bevatten: koffiebeker

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...