vrijdag 28 december 2018

Minimaliseren, een lijstje er van bijhouden of niet, hoe doen jullie het?

30
Ik las net op een andere pagina een stukje van een coach Minimaliseren, een lijstje er van bijhouden of niet, hoe doen jullie het? En ik gaf er ook een reactie op! Het boekje of schriftje bijhouden van wat er weg gaat, van kleding tot noem maar op is de basis van minimaliseren. Van het uitruimen van een kast praten klinkt toch wel heel anders dan na het uitruimen van de kledingkast heb ik een vuilniszak gevuld met kleding naar de kringloop gebracht. En ook nog een doos met oude tijdschriften naar de papierbak, tijdschriften? Ja die tijdschriften lagen al jaren verscholen onderin met een touwtje er om heen in diezelfde kast! Zoals ook een schoenendoos met gedeelten van de oude boekhouding, polissen van verzekeringen! Dus echt opschrijven van wat jij weggooit, of verkoopt is ook eigenlijk meteen de basis om gemotiveerd te blijven!

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...