donderdag 27 december 2018

een kort verhaal met inhoud

Binnen 2 minuten, een kort verhaal met inhoud, een gevolg van een gesprek wat ik had vandaag, over dat gedachten van anderen en dat wat je ziet, en hoort jouw gedachten beïnvloeden. Wat ik net geschreven heb is gebaseerd op bewustwording realisatie!! `bewustwording
je hoort alleen maar die stem, gedachten die maar voortduren! Het is af en toe zo druk in je hoofd dat je de ander niet kan horen, laat staan begrijpen wat ze jou willen zeggen. Maar op een dag, een moment van helder zijn, trekt die mist op, er klinkt weer een rustig geluid. Zinnige, rustige gedachten komen door de stress heen van werken, de kost verdienen, de huur al die zorgen van het leven van alledag heen. Je komt weer tot jezelf, het is dan of als het licht weer is aan gegaan! De wereld is, lijkt veranderd! Eigenlijk ben jij, meer jezelf geworden, De kennis de vrede van je ziel heeft de geest aangeraakt. Het is net als een lotusbloem, of misschien wat bekender voor je de waterlelie die zijn wortels heeft in de modder. Eerst is deze niet te zien door het wateroppervlak heen! En dan ineens komen langzaam de bladeren boven water. En als het weer warmer word zie je hoe de bloemknoppen boven water komen en zich openen naar het licht de zon!
water, voor het eerst het licht zien, waterlily, lake

Geen opmerkingen:

eerste blogpost met de telefoon

Nijn eerste blogpost met de telefoon! Ik typ even wat terwijl ik ondertussen overdenkt wat voor foto ik er bij gaat plaatsen! Ik denk iets o...